Forskel mellem versioner af "Pakistan Times"

25 bytes fjernet ,  for 6 måneder siden
m
Gendannelse til seneste version ved Steenthbot, fjerner ændringer fra 111.119.185.11 (diskussion | bidrag)
(Tilknytning af Umair Ahmad officielle hjemmeside)
Tags: Visuel redigering Tilbagerullet
m (Gendannelse til seneste version ved Steenthbot, fjerner ændringer fra 111.119.185.11 (diskussion | bidrag))
Tag: Tilbagerulning
 
I 1964 blev National Press Trust oprettet af Ayub-regeringen som en frontorganisation til styring af aviserne inklusive Pakistan Times.<ref name="pressreference">[http://www.pressreference.com/No-Sa/Pakistan.html Pakistan] Press Reference website, Retrieved 30 July 2019</ref>{{sfn|Tikekar|2004|p=284}} I 1980'erne blev ti journalister og ledelsesmedarbejdere i Pakistan Times afskediget af Zia ul-Haq-regimet for deres forbindelser til Bevægelsen for Gendannelse af Demokrati og for at underskrive en appel for "Fred i Sindh" -bevægelsen.{{sfn|Jaffrelot|2015|p=417}}
 
National Press Trust blev privatiseret i 1996. Samme år blev Pakistan Times nedlagt.{{sfn|Kalia|2015|p=56}} Pakistan Times blev relanceret af Youth Group Limited mediegruppe Youth Productions, og medstifter er [https://umairahmad.me/ Umair Ahmad].{{sfn|McCarry|2019|p=69}}
 
== Bibliografi ==
178

redigeringer