Forskel mellem versioner af "The Washington Times"

6 bytes tilføjet ,  for 12 år siden
m
robot: automatisk teksterstatning: (-Washington DC +Washington D.C.); kosmetiske ændringer
m (robot Ændrer: en:The Washington Times)
m (robot: automatisk teksterstatning: (-Washington DC +Washington D.C.); kosmetiske ændringer)
'''''The Washington Times''''' er en [[USA|amerikansk]] [[avis]], der udgives i [[Washington DCD.C.]].
 
Avisen blev grundlagt i [[1982]] af Moon-bevægelsens grundlægger [[Sun Myung Moon]]. Den udkommer i [[broadsheet]]-format og er politisk [[konservatisme|konservativ]]<ref>[http://www.cjr.org/issues/2002/5/wash-chinni.asp Washington 2002: The Other Paper]</ref><ref>[http://seattlepi.nwsource.com/connelly/100030_joel16.shtml In the Northwest: Conservative media are setting political agenda]</ref><ref>[http://www.cfif.org/htdocs/freedomline/current/in_our_opinion/gore_fox_times.htm Al Gore threw in Fox News, the Washington Times and others]</ref><ref>[http://www.consortiumnews.com/2005/012805.html Consortiumnews.com]</ref>. I [[2007]] var oplaget på 102.531, hvilket var omkring en syvendedel af dens primære konkurrent, ''[[The Washington Post]]''. Chefredaktør er John F. Solomon, der tidligere har været undersøgende journalist for bl.a. [[Associated Press]].
 
== Eksterne henvisninger ==
* [http://www.washingtontimes.com/ The Washington Times' hjemmeside]
 
=== Referencer ===
{{Reflist}}
 
60.454

redigeringer