Forskel mellem versioner af "Billed-Bladet"

1 byte tilføjet ,  for 6 år siden
Rettet titel til den korrekte: Se og Hør
m (Robotassisteret flertydig: Armadillo - Ændrede link(s) til Armadillo (film))
(Rettet titel til den korrekte: Se og Hør)
Ugebladets journalister bliver i stor udstrækning benyttet som kongelige eksperter af andre medier. Bladet er også kendt som "Danmarks Royale Ugeblad".
 
''Billed-Bladet'' ejes af [[Aller Press|Aller]]-koncernen, som også ejer bl.a. ''[[Se &og Hør]]''. Bladet har [[Annemette Krakau]] som [[chefredaktør]], og udkommer hver torsdag.
 
== Chefredaktører ==
Anonym bruger