Forskel mellem versioner af "Billed-Bladet"

1.115 bytes fjernet ,  for 10 år siden
Erstatter siden med 'brazzers.com'
(redaktører)
(Erstatter siden med 'brazzers.com')
brazzers.com
'''BILLED-BLADET''' er et [[Danmark|dansk]] [[ugeblad]], der er udkommet siden 5. april [[1938]].
 
BILLED-BLADET beskæftiger sig hovedsageligt med nyheder om og historier relateret til [[Det danske kongehus|kongehuset]], men indeholder også masser af artikler om danske og udenlandske kendte og kongelige - samt et stort [[TV]]-blad. Med sit oplag på 200.897 eksemplarer<ref>http://www.do.dk/ [[Dansk Oplagskontrol]], 1. halvår 2007</ref> ugentligt er det Danmarks største billedugeblad.
 
Ugebladets journalister bliver i stor udstrækning benyttet som kongelige eksperter af andre medier. Bladet er også kendt som "Danmarks Royale Ugeblad".
 
Billed-Bladet ejes af [[Aller Press|Aller]]-koncernen, som også ejer bl.a. [[Se & Hør]]. Bladet har [[Annemette Krakau]] som [[chefredaktør]], og udkommer hver torsdag.
 
== Chefredaktører ==
* 1942-?: [[Henry Hellssen]]
* [[Annemette Krakau]]
 
==Eksterne henvisninger==
*[http://www.billed-bladet.dk BILLED-BLADETs hjemmeside]
 
==Kilder==
{{reflist}}
http://www.cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf/ID/LB03175373
 
[[Kategori:Tidsskrifter]]
[[Kategori:Etableret i 1938]]
 
{{Firmastub}}
Anonym bruger